Loving him was red

Hejhej, vad har hänt på senaste? Roligast att berätta om är väl helgen! 
Såg Zac Efrons nya film; That awkward moment, var på bandeoke (med alldeles för hög musik, känner mig old), lunch och middag med Sara och tillslut TAYLOR SWIFT! Var så otroligt roligt att se henne på The 02 här i London! Var to be honest lite skeptisk till hennes live framträdande, men blev positivt överaskad! Wow vilken show och produktion och Taylor är verkligen helt otrolig. Rolig, snygg och sikken talang. För att citera Sara: It's unfair to be that good looking and talented. Haha, ja kanske. 
Favorit låtarna hon framförde var nog Red, Mean, All to well och We're never getting back together. Superduper! 

Annars så har jag börjat försöka mig på att lära mig teckenspråk (American Sign Language). Det är faktiskt otroligt roligt och jag har lärt mig så mycket på bara några dagar. Att kolla på serien Swiched at Birth hjälper, haha.

Har också satt upp lite gamla scrapbooking bilder på väggen i form av ett hjärta här hemma, blev helt OK tyckte jag! (Se nedan.) Smaskat på ägg, kalles och knäckebröd också! Hejja svennen i mig!




Cheers
 
 

Kommentarer
Postat av: sam

Hej! Jag funderar på att studera music business på tech i höst, vill ha lite mer info av någon som pluggar där. Skulle du kunna mejla mig? [email protected] :-) MVH Sam David

Svar: Hejsan Sam, skriv din fråga här, jag hjälper gärna till.
Ida Ahlbom

2014-02-08 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0