Mild duds heaven

Helgen har vart skojj, känns dock som det alltid är måndag. Uppskattar verkligen alla möjligheter jag fått, men kan inte skymma med att det ska bli skönt när min 3 månaders praktik är över. Det är så mycket i skolan just nu att den tiden jag är på praktiken skulle behövas för att disciplin plugga på. Men å andra sidan så kommer man ingenstans i denna industi utan kontakter. Det är så där bitterljuvt, roligt men stressigt. 

I fredags var vi på ett strummerville välgörenhetsgig, för att sen gå vidare till en club som heter HEAVEN, där dansade vi hela natten och brydde oss inte om något förutom att mina fötter gjorde ont efter ett tag. Louise fick springa efter taxi och jag haltandes efter, men det var en superkul kväll! Dit går vi tillbaka! 
Lördagen spenderades i stan, vi åt semlor på ett svenskt bageri och bara strosade runt. Vi hittade amerikanst godis som jag saknat också! Superhärligt. Lördagen avslutades med filmkväll hos oss. Vi såg Hercules eftersom Ben aldrig hade sett den.... är det liksom möjligt? En av de bästa Disney filmerna enligt mig. 
Idag söndag, har jag inte gjort mycket alls. Vaknade med huvudvärk, skypade lite, pluggade lite, beställde hem middag från Bodeans med grabbarna och nu kollat på film. Lugn dag. Behövs för att ladda upp för veckans galenskaper. 



Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0