18 Januari

I London har man fullt upp, men ändå har jag dagar då jag känner att jag inte gör tillräckligt! Egentligen borde jag skärpa mig.. vad är de för fel att bara ta de lungt en lördag när man vart upptagen en hel vecka? Men det är väl en typ av presentations ångest man har.. att alltid måste göra något av tiden man har.. Jag tycker ju väldigt mycket om att bara vara jag och kolla på mina älsklingsserier. 

Denna vecka har jag haft praktik som gått bra. Jag försöker fortfarande ställa om till nya rutiner med att ha mycket att göra och nya kollegor etc. Så varje kväll när jag kommit hem har jag nästan somnat stående. Men direkt efter skolan måndagar och tisdagar har jag praktik, på onsdagar är de heldag i skolan och på torsdag-fredag har jag nannyjobb + skola. Ida är inte på någon latsida här inte. 

Nästa vecka ska jag åka hem till Sverige över en långhelg, en torsdag till söndag för att hälsa på min underbart söta systerdotter. Hon är verkligen världens sötaste, vår lilla Inez. Döpt efter vår mormor, verkligen ett perfekt namn. Åker med SAS så får ta med mig en stor resväska, så får köpa med mig massa svensk gott för att hålla ut de månaderna tills jag åker hem nästa gång. Blir troligen till sommaren!! Men kommer få massa besök så de kommer bli superroligt! 

Min värdsyster Liz kommer och hälsar på i April. Några veckor efter de kommer kära mami. CC och Jennica kanske också tar en liten visit till London, så jag är super excited för de!

Hoppas allt är bra med er alla och avslutningsvis vill jag dela med mig av en liten quote jag läste nu ikväll:
Because I have a sister, I'll always have a friend.
 
 
Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0