En månad i Minnesota

Lite över en månad har nu passerat i mitt älskade Minnesota. SOM jag trivs här, fisken i vattnet, känner mig hemma. Turister frågar mig om vägen, jag kan vägen, så glad att spendera sommaren i bästa staden i världen enligt mig. Det har vart mycket umgås med värdfamiljen, mycket festande med min värdsyster, mång äventyr och så klart praktik. Allt går så bra och alla människor är så otroligt sköna och roliga, ja jag tror nog denna sommar kommer gå ner i min Ida historia! 
 
De blir bara bättre och bättre, jag o Liz har så många planer denna månad att jag inte vet hur allt ska få plats. De är Vikings game, de är roadtrip till Oklahoma/Texas, det är Tyler Farr konsert, det är Vallyfair, det är Statefair och massa mer småsaker. Livet här i USA går snabbt och man gör saker hela tiden, det gillar jag! 

Samtidigt som jag trivs superbra så längtar jag efter min månad i Sverige också innan skolan i London börjar igen. September spenderas i Stockholm med jobb på HSB och mys med familj och vänner. Ladda batterierna innan man åker tillbaka till ett regnint och tufft skolår i London. 
Sett mina klasser som kommas skall och de ser tufft ut! Ska läsa: 
Digital Project, Digital Entertainment Commerce, Project Management, Music Publishing and the Legal Framework, Business Start Up, Popular Music Culture
 
Ser mest fram emot Music Publishing and legal framwork samt Digital Project och Digital entertainment commerce! 

BILDBOMB!!!

 
Cheers
 

Kommentarer
Postat av: Mami

Saknar dig bästa Ida, åh vad vi ska mysa när du kommer hem <3

Svar: Saknar dig med fina mami! <3
Ida Ahlbom

2014-08-03 @ 09:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0