There and back again

Det är helt klart en annorlunda att vara tillbaka i Minnesota utan allt som var mitt normalt när jag bodde här. Jag tar inte hand om barnen, de flesta av mina vänner är inte här och jag har ingen bil!!!!! Men annars är det så himla som vanligt! Familjen är underbar, Minnesota är underbart och de är lika billigt att shoppa som jag minns de. Det gör en flicka glad!

Just nu spöregnar det här, vädret är så knäppt och det är översvämningar överallt! Men varannan minut är de soligt så vädret är lite opålitligt just nu. Skönt dock att  veta att dagen ska spenderas på Mall of America. Jag ska ha lite kvalitetstid med Maddie och ta med henne på Barbie, The Dreamhouse Experience. Vet att ni är lite avundsjuka, haha. Men ska nog allt tvinga med Maddie i några affärer och sen bjuda henne på lite frozen yogurt på mitt favoritställe. Hihi. 
 
Annars så umgås jag bara och njuter av min tid här. Har börjat ta upp att lära mig ASL (American Sign Language) också ordentligt. Min värdmormor har jobbat som translator så hon kan ju språket flytande så hon har lärt mig massor. Just nu är de ganska basic, kan alfabetet, räkna till 20 och några få fraser. Men de är SÅ KUL! 
 
Jag bor större delen hos Liz, min värdsyster, eftersom hon bor närmare uptown. Vilken goofball hon är. 
 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0