Snabbt inlägg

Känns som man precis börjat sin sista termin och BAM så är stressen tillbaka. MASSA finals + stressen över att hitta någon som kan ta över mitt rum. Ska ju vara borta hela sommaren så om ni vet någon som ska börja plugga i London som behöver ett rum, let me know. Gör verkligen allt jag kan för att hitta någon så hoppas de löser sig, blir INTE kul att behöva betala hyra för ett rum du inte använder. suck. Sitter idag och svarar på annonser och försöker plugga, men känns inte som jag kan koncentrera mig, vill bara få rummet löst. Hjälp? 
 
Började dagen rätt dock med en morgon PW och stadig frukost... men är redan stressad OCH uttråkad. Denna termin har jag haft väldigt lite att göra pga ingen praktik eller jobb... men snart börjar nya roligheter! 

Lite instagram bilder! 1. försöker bli blond, 2. Bästa köpet, 3.Skype med Inez. <3


Hoppas ni alla har de bra, här kom ett snabbt litet ordbajs inlägg!

Cheers

Kommentarer
Postat av: Johanna

HEJ!
Jag och min bästa vän ska flytta till London 23 juni och behöver någonstans att bo!!! Vi är supersnälla och pålitliga. Skulle vara guld om vi kunde hyra ditt rum under tiden du är borta och samtidigt hitta något nytt lagom tills du kommer tillbaka.

Hör av dig till mig, mejlen [email protected] , Facebook Johanna Lomander eller 0707148933!

Kram!

Svar: Hej! Å de hade ju vart super! Men rummet får bara 1 person bo i! Tråkigt!
Ida Ahlbom

2014-05-09 @ 19:20:26
URL: http://lifeofjlo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0