"photoshoot"

Idag var jag och mamma och shoppade lite nödvändiga saker som skor och vindjacka, haha. Nu är de inte långt kvar till London!!! Men efter de åkte vi till MInneslunden och hälsade på mormor och morfar. Är alltid så otroligt fint där så vi tog lite roliga bilder.  Lite ego, woops.

















 










 




Cheers
 
 

Update

Hejsan alla, bloggandet kommer komma igång igen runt den 11 september få jag flyttar till London. :) 

Men så länge då, vad har hänt? Jobbar fortfarande, jobbar fram tills jag åker, allt för pengarna. Jag har faktiskt inte så mycket att säga förutom att jag börjar  bli nervös. Men här kommer lite bilder från senaste.


Fixade min Harry Potter hörna, hihi


Väntar på Paramore


TRÄNA


KESHA




FIna armband med tjejorna


Vackra kvällar


New hat


Fick mamma och pappa att kolla GAME OF THRONES


Sommarkvällar


Fick en taskig hårfärg... urtvättat, suck

Mata ankor på lunchen




Sjöng på ett bröllop


Skaffade en ny tatuering


Fick terminalglasögon


And that's my life
 
Cheers



RSS 2.0