15 July

Så livet är som vanligt, förutom att ALLA har semester förutom jag. suck. Iof har jag redan haft min semester men tycker jag förtjänar en till liksom, haha.  Vet inte riktigt vad jag ska skriva, har det ganska tråkigt ikväll... men som ni kanske förstår är alla mina tankar fokuserade på London och hur mitt liv kommer bli där. Men de stressar mig för mycket att tänka på de, så de blir en ond cirkel. Jag börjar verkligen bli nervös nu!!  Har ni några tips? Några råd? Allt får mig att känna mig bättre tror jag. Jag tror dock att jag ska snart ska börja skriva min blogg på engelska så att alla mina nära och kära förstår. Min värdmamma säger alltid att hon aldrig fattar vad som skrivs på min blogg, hihi. Och jag tycker inte google translate fattar alls, så engelska blir de kanske snart.. ska fundera på det mer. 

Idag fick jag också veta att jag och min vän Lovisa ska sjunga på ett bröllop om cirka två veckor, asroligt! Så har börjat kolla på låtarna och lyssnar in dem. 

Lite bilder från senaste veckan.




Hade sådan träningsvärk att jag ej kom upp på morgonen.


När serien har break får man ju läsa på balkongen i solskenet.


Cheers

Chicago-Minnesota-Vegas-Minnesota



Cheers!
 

Hejhej

Hejsan alla, förlåt för den URdåliga uppdateringen. Men det blir de bättre med när jag väl flyttar till London! De är nära nu! Ska verkligen bli så kul att börja plugga igen. Men USA var underbart och de var lite som att jag ej åkt därifrån alls. Har några bilder på instagram som ni kan kolla på, ni hittar mig under namnet bluffinmuffin, haha. Är lite lat och orkar inte ladda över alla från mobilen. Men nu när man vart hemma i Sverige då? Jo vart och sett Paramore på Bråvalla, sett Kesha på grönan och umgåtts med vänner. Tyvärr blivit sjuk nu också, är hemma från jobbet och kollat på Hart of Dixie hela dagen. Men sen när jag blir frisk blir de hårdträning för London, haha!  Men just nu tycker jag lite synd om jag själv och är lite uttråkad. 


Jag bjuder på en bild på mig och min Maddie Boo!


Cheers
 

RSS 2.0