Glad påsk

Hej allesammans, hoppas ni njuter av påskledigheten... vet att jag kommer görat! 
Idag har vart en, kan man säga, känslomässig dag. Den började med att jag fixade naglarna med syrran, sen hem för lite jobb. Efter en stund hämta pappa upp mig och vi åkte till mamma som ligger på sjukhus. Hon har nämligen blivit opererad. Tur att jag har en sådan stark mamma och det hade gått bra. Men de gör ont och är jobbigt förstås. Vi ska hälsa på henne imorn igen, hoppas de är någon bättring då. 

Ikväll kommer lite vänner över hit för lite mys och umgänge. Ska bli trevligt. Kanske blir lite xbox spel (hoppas jag) !!

Mina nya naglar, glossybox, jag och visdomsord! yay!

Tåg

Nu sitter jag på ett tåg igen. De är kallt, jag är trött Och de finns inga sittplatser...suck. Men jag vet att när jag väl är i Västerås och träffar fina kollegor och Au pairs så blir de bättre!:)

Paramore är i lurarna och tankarna rusar! Är så nervös över allt med skolor till hösten... Kan inte alla bara hålla tummarna för mig? Haha.

Igår såg Jag o Lovisa Hansel and Gretel dessutom, den var bra:)

Cheeers


I guess I had a break

Att vara upptagen är typ inte ens ett starkt nog ord att bekriva hur jag haft de på senaste gott folk, så ni jag får be om ursäkt för att de inte bloggas så ofta längre. Men att ha ett heltidsjobb, deltidsjobb, träna 3 gånger i veckan, söka skolor i både Sverige och utomlands tar på krafterna lite. 

I helgen var iaf underbara CC och hälsade på mig i Sthlm, de gav mig energi!  Vi bara umgicks och mös. Firade mamma som fyllde år och drack lite vin. Skön helg asso!




Vart på studierådgivning då, vill nog börja plugga utomlands. Känns som min grej lite. Ska på ett till möte nästa vecka för fler skolor men söker atm till en i London. Jag vill plugga Music Business för er som undrar ;) Så  här såg jag ut innan mitt möte:



Sen som ett sista tilllägg och bild, ett par skor jag fick av en kollega. HUR SNÄLL? Jag vet inte. Mina jobbarkompisar på HSB är ju allt för härliga!




Cheers

RSS 2.0