Första året avklarat!

Herregud, ni kan inte förstå hur snabbt detta första år på Tech Music School har gått! Helt galet! 
Igår hade jag min sista presentation och jag känner hur livet sakta kommer tillbaka till mig, final exams är inte roliga ska ni veta. På toppen av de har de vart allt strul med lägenheten men nu ska de också vara fixat så gott som. Jag kan med ett bra samvete åka hem till Sverige på lördag!!!!! Gud vad jag längtar!

Har inte haft tid alls att blogga under denna studietid, men nu kanske jag kan få pli på detta och börja igen, jag tycker ju faktiskt det är väldigt kul och befriande att få skriva av mig här på bloggen. Den är faktiskt guldvärd, så många minnen samlade på ett och samma ställe!

Ja nu är man klar med första året av min 3åriga utbildning på TMS. Får se vart livet tar mig nu men en sak vet jag säkert och de är att de är sommarlov!!! ÄNTLIGEN!

BILDBOMB!







RSS 2.0