London Update

Omg, jag har inte skrivit här på hela min första termin. Har hänt så mycket, många fantasiska saker som fått mig känna mig helt fantasiskt! Men också saker som fått mig att känna mig lite sådär mindre bra. Men i slutändan så kan jag bara säga att det är livet, you gotta risk a little to live a little. Och det tänker jag fortsätta göra! :) 

Men anledningen till att jag kände att just idag måste jag skriva är att jag kommit in på Collage i USA, i Minnesota, och jag kommer troligen transfera dit till hösten och det är helt GALET! Jag kanske får åka tillbaka till mitt älskade Minneapolis. Men de är ju självklart en lång process och jag jobbar på stipendium ansökningar och håller alla tummar och tår på de. Samt att ambassad besöken går bra och VISA och allt sånt går bra också. De är ju svårt att komma till USA, men att studera mina sista år för min Bachelor där skulle vara en dröm! 
Jag sökte inte dit från början för jag var rädd för allt pappersabete, för att de vart dyrt och jag trodde aldrig att just jag skulle kunna få stipendium. Men nu ser de ut som att jag faktiskt just kan få de.  Jag håller er uppdaterade! 

Beshövde bara skriva av mig detta. Allt händer av en anledning och kanske min lilla sommarromans bara skulle ge mig en liten push att våga ansöka til de Collegen jag vill. Vem vet. Tack för de i alla fall! 

Nu dags för att åka hem över jul och fira den med min älskade familj. 

BILDBOMB!

 


Cheers!

RSS 2.0