Sweden....




Vår i London!

 


Vårkänslor får en att köpa skor! 


Cheers
 

4/6

Nu börjar lättnaden infinna sig i min tillvaro. Jag har lämnat in 4/5 uppsatser och har bara 1 presentation kvar, sen är jag KLAR!!! Så himla härligt! Efter allt är klart ska hela klassen försöka ta sig ut och fira!
Sen börjar inspelningarna för skolans album projekt: Singles Project. 
Min artist som jag skickade in blev vald och de är väldigt coolt för de var personer från Universal Music Publishing, Spinnup.com, Pledgemusic, A&R Worldwide and HODs Becky Jones and Kelly Lethbridge.
Om nu är intresserade så var de denna låt som vi skickade in: 

 
 Snygga Willo, gilla hans Facebook: https://www.facebook.com/willowilliam

 
 
SItter på ett café nära skolan nu och väntar på Kajsa, så otroligt tråkigt att hon ska åka hem. Men man får göra de bästa av tiden som finns kvar med henne. Så fin människa! Kommer sakna henne massor!

 
 
Cheers
 

Gin & Tonic på tub

Igår fyllde min vän Amy 24 så de var dags att gå ut och ha de lite trevligt. Hon som faktiskt är brittisk kände att hon behövde visa mig runt lite så hon tog med mig till en del av London som heter Shorditch, och de var verkligen en cool del!  Hon tog med oss på en cocktail bar där de serverade oss 8 små cocktails inspirerade av olika årtal. Det ver verkligen asballt! Tyvärr var de så mörkt att jag inte fick några bra bilder men jag visar några ändå här nedan. Efter de så gick vi till en bar och dansade tills de var dags att ta taxi hem. Sov över hos henne och de var en lyckad kväll med henne och hennes vänner. Roligt att träffa nytt folk! 
 
 
  
 
Innan på dagen hade jag vart på möte med the president of RCA records, som är en del av Sony Music, vilket var ascoolt! Bara att vara i den byggnaden fick mig att bara vilja kastas in och börja jobba där direkt! Vilken dröm! Men vi var där för att vi lyckats få ett möte om vårat skolprojekt, mötet gick bra och jag gick därifrån väldigt glad och inspirerad! 
 
 
Cheers
 

RSS 2.0