Mätt

Svenskt julbord på Ikea var otroligt, kände mig som hemma. Fanns svenskar runt omkring en också, så för ett tag glömde jag att jag var i USA, sjukt! En av servitriserna var svensk och snackade med oss mycket, hon hade också börjat som barnflicka här men sen gift sig, hur gullig som helst sa att om vi behövde stöd eller behövde prata så skulle vi komma till barnavdelningen och fråga efter henne. Liksom, vem gör så?! Så himla snäll! En annan svenk jobbade med baseballlaget Twins som är stora här, gav oss hennes kort och hon skulle försöka hjälpa oss hitta bra biljetter när säsongen drar igång igen i April!!!!!! Asso denna kväll har vart guld! Musik hade dem också, otroligt!








Cheers


Kommentarer
Postat av: Sis

Mums med julbord, det ska jag äta på måndag 👍 Hoppas du mår bra min lilla skruttis <3

2011-12-10 @ 09:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0