Tomte

Kände mig som en liten tomte idag när jag skickade presenter från USA till SVEA, blev inte så farligt dyrt som jag hade trott så jag känner mig nöjd och glad, wiie. Köpte även en present till min värdpappa på vägen hem, men vet inte om jag borde köpa något mer till honom...svårt. Men sen har jag min värdmamma och värdsyster kvar. Haha, åh så svårt! Tur att man är ute i god tid i alla fall! 

Ikväll ska jag troligen hem till Cissi och glo på film. Men har inte så mycket mer att säga just nu, förutom kanske att vi slog in presenter igår så nu ligger de lite under granen och min värdmamma mobbade mig för att jag inte kunde slå in fina paket.... snyft, HAHA!

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0