I'm here!!

Nu far ni ett harligt inlagg med inga svenska aao, haha, see what I did there? Alla flyg och passkontroller gick bra, jobbigt att saga hejda till mamma pa flygplatsen med de kommer bli sa bra! Pa flyget till London satt jag brevid ett aldre par fran oklahoma och pratade med dem. Kvinnan tyckte jag var sa modig och jag fick berom for min engelsa! Plus i kanten for mig! Efter det var de STRESS pa flygplatsen for bytet till NYC! (sjalvklart behovde jag ta av mig skorna i all stress!!!) Hann gjorde jag iaf, och mottas av MASSA Au paier, mest tyskar! Men stressblind som jag var sa hittade jag ingen, men som tur kom Emelie fram och sa hej! Hon ar ocksa en svensk Au pair och vi har hangt ihop sedan dess! (Synd att man inte fick sitta brevid varandra) Flyget gick battre an forvantat med MASSA filmer och serier att valja bland! (Kunde nastan ha suttit en timma till for att hinna se allt!) Pa flygplatsen sen fick jag en jattetrevlig prick vid immigrationen som snacka massa med mig om allt mojligt! Om hur han skulle vilja ha en Au pair aven fast han inte har barn etc, Emelie sa att han florta med mig... men jag vet inte. HAHA! Vi fick vaskorna snabbt och blev motta av Cultural Care och satte oss i bussen och nu ar vi har! Nyduschad och med lite pizza i magen! Nu kanner man sig lite trott och skolan borjar ju tidigt imorn trots allt! Sitter nog har ett tag till sen blir de sangen! (ganska skarrigt ar det har, men kul, ah sa kul!!!)

Kommentarer
Postat av: Sis

Åh det låter underbart Ida! Ta massa kort o lägg upp! Tur att flygning o byten gick så bra :) Saknar dig redan <3

2011-10-25 @ 07:32:48
Postat av: Mami

Skönt att du är frammehoppas du kan sova så hörs vi i morgon. Love mami

2011-10-25 @ 07:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0