Tisdag

Idag har det varit en helt vanlig dag till en början, jobb jobb jobb. Sen efter jobbet så åkte jag för att möta upp min fina Lina. Vi åt mat på taco bar och drack corona för att sedan röra oss vidare till Café 60. Där mötte vi upp Anna, tjejen jag var på Hawaii med, och drack chai latte! Vi satt och pratade i timmar och skrattade åt de 12 åriga paret i hörnan som hångla upp varandra framför deras tredje hjuls kompis... hemskt!!! 

Tog tyvärr inga bilder men det var urmysigt, inte träffat Lina på över ett år!!!!! Var ju först i USA och sen när jag kom hem var hon i London där hon pluggar. :) 

Kom på att jag saknade USA och andra saker ALLDELES för mycket när jag inte ens kunde lyssna på Country  utan att börja må lite sådär. Så drog på Boyce Avenue istället.

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0