Fire

Imorse möttes man av ett samtal från en gråtandes CC, och jag klandrar henne inte, usch vilken morgon! Går upp för att kolla övervåningen pga att deras hund skäller hysteriskt och möts av ett moln (?) av rök som täcker hela vardagsrummet! Varför funkade inte eran branvarnanare? Tur att ni har en hund CC! Snabbttänkt som hon är drog hon ut allt som hade att göra med tvättmaskinen och öppnade alla dörrar och fönster. Inget han ta eld, men tänk om hon inte varit hemma... usch.

Jag åkte och hämtade upp henne med Maddie i bilen och tog med henne till en lekpark där Maddie lekte glatt och vi pratade. Sweet nannylife.



Ikväll åt vi take out chinease och en gammal au pair/vän till Karolina och Emelie (min familjs tidigare Au apairer) var på besök. Jättekul att träffa henne! Såg den efterlängtande Glee och New Girl på TV, åhååhå så bra det är!

Cheers

Kommentarer
Postat av: CC

Jaa du usch! Men tack för att ni kom! <3 Det där med brandvarnaren är en bra fråga... Den i köket tror jag inte röken hade nått fram till än men det finns en i vardagsrummet utanför badrummet den borde gått av, så John ska kolla upp den med. Menar brandvarnaren fungerar varje gång barnen tar en dusch men inte när det är rök överallt :P Men ganska konstigt att de inte satt någon i tvättstugan...

2012-01-18 @ 14:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0