White bear festival

Denna vecka har gått oväntat fort när jag tänker tillbaka på den, imorn är det ju fredag då jag troligen är ledig! SWEET FREEDOM! haha. Ikväll ska vi till down town white bear där dom varje torsdag har en "festival" med rides, matstånd och livemusic. Så dit ska jag ikväll i hettan, fan va varmt de är här på sommrarna, verkligen! ISkalla vintrar och varma sommrar, de är härliga minnesota.. Jag menar, igår var den 40 celcius här! 

Så jag slänger på mig min Twin Cities keps, musikkollektivet tröja och nya "indieplånbok" som Carl skulle säga  (du vet den där som hänger runt halsen som tydligen är väldigt poppis hemma i svea) och träffar tjejorna där alldeles strax! 





Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0