Håret är klart

Så skönt att håret är klart nu, måste bara klippa mig lite senare nångång när jag har råd, haha! Lönen räcker till mycket, men inte allt alls. Man vill ju ha så mycket.... Ikväll ska jag ta tag i min scrapbook, yes! Snart kommer barnen hem, så lite jobb blir de väl idag också då.

Här ser man min utväxt ganska rejält, haha.


Här är håret, bättre bilder lär väl komma, men jag är nöjd. Blev kallas guldlock innan jag jag gick därifrån. Tycker alltid så synd om frisörer som får mig och mitt hår, tar alltid ÅR för dem att tvätta, kamma ur och föna. Men så är de väl när man har ganska sådär asmycket hår.



Cheers

Kommentarer
Postat av: Mami

Fining ❤

2012-05-31 @ 23:46:21
Postat av: Anonym

Åk till Aveda Institute Downtown Minneapolis :)) Jätte bra hårskola på fyra vpningar hur kul som helst att klippa sig där :))

Svar: låter riktigt kul :)
Ida Ahlbom

2012-06-24 @ 11:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0