I stormens öga

När saker känns jobbigt känns de så bra att få höra snälla saker från sina värdföräldrar, det gör din dag! Min värdpappa sa nyss till mig: If I could choose, I wouldn't have a new Au pair. No one can top the one we're having now. Han skämtade såklart till det efteråt med att säga: I'm just kidding blah blah, men de är bara så han gör, haha. Så även fast barnen var riktigt bråkiga idag så är min dag väldigt bra trots allt. Ska antagligen cactha upp på min scrapbooking, tror jag har några sidor jag kan få till. ... fast kom nyss på att jag skickade hem massa bilder hem med min syster.. woops inte bra, får skriva ut dom igen sen då.  Ja inget intressant händer ikväll, det regnar och ska troligen börja storma snart.. men det är okej. Jag tycker om sådant väder ibland. SMILES!



Cheers

Kommentarer
Postat av: Mami

Så klart, du är ju bäst !!!!!!

2012-05-24 @ 11:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0