Leeedig

Idag är jag ledig under dagen så tänkte sola och ha mig, men varje gång jag gick ut gick solen i moln och de blev kallt... så jag gav upp. Kollade första avsnittet av Game of thrones nyss, vet inte vad jag tkr om serien riktigt ännu, får kanske se ett till avsnitt för att veta säkert. Snart ska jag åka och färga utväxten, bleh, jobbigt att ha blekt håret.. lättare att ha sin naturliga färg, iaf billigare. Men aja.

Igår var vi hemma hos Jennica och kollade film på hennes "hemmabio", vi såg One for the Money. Den var helt okej, rolig. Och som alltid när vi är tillsammans fjanta vi oss massor. Vi planerade lite också, vi har ju bokat skydive nu, iih.






Cheers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0