Memorial day

Idag är det en helgdag i USA för att hedra/fira/I don't know alla veteraner och militärer, så annorlunda från Sverige där man har helgdag för kristihimmelsfärd istället. Men ledig är jag iaf och åkte och hade ett möte med min LCC, kollade upp lite sommarkurser som jag kanske ska ta. Pratade och fick lite telefonnummer till lite nya Au paier i området som jag tänkte kontakta. Efter detta åkte jag och tvätta bilen, (eller en annan snubbe gjorde de medans jag vänta och läste min bok) och nu är jag här hemma igen med huvudvärk, uscha. Men ikväll blir de antagligen bowling med släkten, mys. 

Igår var jag och CC och såg Men in black 3, hur bra som helst, hihi. 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0