Race for the cure

TIDIGT imorse åkte jag, min värdamma och min värdsyster ut till ett STORT event inne i Minneapolis, ett stort RACE för att tjäna ihop pengar för bröstcancer forskningen och wow va coolt de var. På plats mötte vi upp Emelie och det var massa ROSA överallt plus massa coola människor i olika utstyrslar. Folk som stolt visar upp sig som SURVIVOR och folk som hedrar folk de förlorat i denna jobbiga sjukdom. Man fick rysningar i hela kroppen för att man såg så många fina och starka människor. 

Efter walken tog vi massa morsdag kort och åkte vidare till en baseballmatch och sedan till scuplture garden. Min värdamma har alla de bilderna så får sno dem sen. :) Nu blire att åka iväg och mysa med CC! 

















Cheers

Kommentarer
Postat av: Julia

Vill först säga att din blogg är jättebra och du ger allt en sådan positiv blick, det gillar jag starkt!



Jag funderar själv på att åka som au pair till USA om några år och vill då fråga dig några frågor om det går bra! Vilken organisation åker du med och varför valde du just den? Hur är livet som au pair? Och vad är ditt tips/råd till andra blivande au pairer? Tack på förhand! Kram på dig :)

2012-05-14 @ 20:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0