Some nights

Musik jag lyssnar på just nu:
Some nights - fun.
Friday night - Lady antebellum
Say you like me - We the kings
How will I know - Glee cast
My love is your love - Glee cast

Igår var jag och Jennica och köpte glass och sen gick promenad till vattnet, mys och idag kommer the long lost blonde hem... CC!!! Hon har vart borta ALLDELES FÖR LÄNGE! Så de kommer bli en rolig helg förhoppningsvis.

En helt vanlig dag har det varit idag, skickat iväg barnen till skolan och sen vart med Maddie och lekt i både park och stor inomhus lekplats. Vi har sjungit hela dagen och igår hade vi disco med Jake, helt roligt som helst, hoppas detta musikhumör håller i sig i mina värdbarn, hihi.  Men nu ska jag gixa lite kaffe åt mig själv medans tvättmaskinen går i högsta hugg och medans Maddie sover.



Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0