Julkort

Under 21års tid så har jag aldrig gjort mina egna julkort.. Jag vet inte hur vanligt detta är att folk faktiskt går den där extra milen här i sverige, men efter ett år i USA och haft en lätt Scrapbooks mani så känner jag att kanske nästa år är året då de sker! Men man kan även göra personliga julkort utan att behöva klippa och klistra och istället göra fina julkort online här!!

Det finns så mycket mer man kan ha som motiv på sina julkort än bara snö och jultomtar. Kanske en bild på dina barn, husdjur, vänner eller från sommarens semestern för att värma upp någons vardag (eller bara för att skryta att du var på en grym semester). Det blir mycker roligare, personligare och personen du skickar den till kommer uppskatta kortet mycket mer än ett 1kr kort du köpte på pressbyrån. (De uppskattar troligen att du ens tagit dig tiden att skicka överhuvudtaget, men du förstår vad jag menar.)

 

Cheers och lycka till med era julkort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0