That's a wrap

Sista dagen i USA idag, sista. Sista dagen jag bor i Minnesota, sista dagen jag kan ge denna adress som min hemadress,  Blev precis klar med min scrapbbok, då kändes det nästan lite verkligt. Jag har haft väldigt svårt att inse att jag ska hem. Men alla hejdån som var igår och att bli klar gav mig lite ont i magen. Missförstå mig rätt, det ska bli SÅ KUL att träffa alla igen, nära och kära. Men det är så svårt att lämna nära och kära här i USA också. Så himla mycket blandade känslor. 

Ikväll ska jag bli helt klar med min packning, ge min present till värdfamiljen. Umgås och skratta. Imorgon tidigt ska vi åka till flygplatsen, blir tårögd när jag tänker på det. Aldrig trodde jag att detta skulle bli så svårt.

Kommentarer
Postat av: Sis

Jag förstår dig Idis! Men tänk att ni kommer ses igen :) Se det även som ett privilegier att du har fått en extra familj som älskar dig och alltid kommer ha dig i deras hjärtan <3

2012-11-15 @ 07:18:09
Postat av: Mami

Precis, nu har du en familj i Sverige och en i minneapolis 😉du har ett ställe att återvända till som känns som hemma 😊du hittar bättre på vägarna där än i Sthlm, haha. Vi ses i morgon ❤

2012-11-15 @ 11:34:39
Postat av: Angelica

Har följt dig hela året Ida. Har själv börjat på min au-pair ansökan nu och du verkar ha haft ett ideellt år. Släng gärna in ett inlägg när du är hemma! :)

2012-11-15 @ 16:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0