Flyttat

Nu har jag flyttat ut ur mitt rum, ojoj vad jobbigt det var. Ta ut bilderna ur ramarna etc och städa en massa, haha. Nu är det rent och fint för nya Au pairen som kommer ikväll!!!! Nu bor jag i ett rum i källaren och de är helt OK. Men mina saker är ÖVERALLT! Kände att de var onödigt att packa eftersom jag inte åker hem förens i november, haha. Men en sten föll av mina axlar när min värdmormor sa att jag kunde FÅ en resväska av henne som hon aldrig använder som jag kan packa saker och ta med hem till Sverige, SÅ SNÄLLT!! Så nu behöver jag inte betala det iaf! :) 



Lite mer höstbilder när vi lekte i löv:



Cheers

Kommentarer
Postat av: Mami

Flyttade Sam ut eller delar ni?

Svar: Nej jag får rummet för mog själv tack och lov! ;)
Ida Ahlbom

2012-10-05 @ 22:19:51
Postat av: Sandra

Kan tänka mig att den väskan kommer att behövas ;) förstår inte hur ni ska kunna få med er allt hem när jag hade problem efter en vecka men ni löser nog det ;)

Svar: haha nej precis! Jag kommer behöva 2, hihi!
Ida Ahlbom

2012-10-06 @ 09:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0