Last day?

Idag ska jag och min värdfamilj åka upp norr i Minnesota och stanna på hotell och kolla runt i staden Deluth. För att senare åka till Gooseberry Falls (vattenfall ställe) och sen åka hem dagen efter. Så idag blir de typ en halvdag med jobb.. men extra jobbig eftersom barnen är lediga från skolan. Men jag kan nog säga att det kommer bli min sista jobbdag som Au pair. Knäppt!

Men ja som sagt, kommer vara borta nu torsdag till fredag och sen på lördag åker jag till Hawaii. Förhoppningsvis så kan jag blogga därifrån från nått internetcafe. :)


Ha de fint nu, Cheers!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Kan inte du berätta lite om din resa till Hawaii? Skulle vara kul att höra vad du ska göra på din resemånad, jag åker själv som au pair till USA på måndag!

Svar: absolut, ska slänga ihop ett inlägg om vart på i Hawaii vi ska etc! :)
Ida Ahlbom

2012-10-19 @ 13:16:05
URL: http://fourboysandme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0