Thank god it's friday

Efter att ha fått barnen iväg med skolbussen så var jag ledig, wiihuu!  Tog en seg morgon med min bok i min favorit fotölj i huset som har utsikt över vårt lilla vatten utanför fönstret, urmys.  Tog mig i kragen efter nån timma och fixade till mig och slängde in en tvättmaskin, duktig, no? Nu ska jag vänta på att den är klar och sen åka och shoppa eftersom min mor och syster gett mig en lista på saker dem vill att jag ska skicka hem till dem. Snäll jag är va?

I helgen har min värdmormor inflyttningsfest, kul. Och sen på söndagen har jag mitt sista Au pair möte och en Jason Mraz konsert. Excited much? YES! Har jag berättat att jag träffat honom förr? Året var 2007 och jag ska äntligen få se honom i concert igen, wie. 



Cheers



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0