Lördag?

Hejsan,
Idag så jobbade jag extra, från 8-12... inte så farligt faktiskt. Massa härligt folk med "lördagskänsla" på jobbet. Efteråt åkte jag, Sanaz och Mathilda till Solna Centrum för att äta lunch och shoppa... och ja, de blev shopping. Kände mig nästan tillbaka på "shoppa upp hela mall of america" humör. Blev 2 klänningar, en topp, lösögonfransar och lite smycken. Wie. 


Fick denna ascoola tröja av mamsi. She knows me to well! 
 
Nu ikväll ska jag äta middag hos extrasyrran min Julie med syster Emelie, haha. Sen ska jag ut med Lina, Anna, Bella och Filippa. Kuuuul. Lina är hemma från London en snabbis, så då får man passa på att träffas. Fast ska boka biljetter till London för att hälsa på henne asap!

TAGGA!

Cheeeeeeers

Kommentarer
Postat av: lina

Nu tillbaka i London, im waaaiting for you!! Ska kolla biljetter åt dig :D

Svar: yaaaay!!!
Ida Ahlbom

2013-02-10 @ 21:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0