fullt upp

Such a bad blogger.... inga ursäkter, bara att ta igen. 
Just nu har jag ett täcke, 2 filtar, fullt påklädd och skrivandes med "vantar" i min säng. Ni gissade rätt, de är kallt här hemma. Tempraturen har droppat och vi försöker hålla nere våra räkningar... så filtar it is! Ganska lungt eftersom jag gillar när de är kallt när jag ska sova... men de finns ju gränser kanske...

Igår var vårt första 7 sessions event, asroligt! 3 band spelade och de verkade som att folket gillade eventet, ska bli kul och se om folk hört talas mer om eventet tills nästa gång och fler industry människor kommer! Banden som spelade och info om dem hittar ni genom att klicka här


På fredag har jag ett breefing meeting för ett volontärjobb jag har fått möjligheten till på Indie-con. Är lite nervös men ska bli superkul! Är taggad på att networka! Är på jakt efter ett internship, helst på ett publishing company eftersom de är de jag är mest intresserad av just nu. Så jag hoppas jag kan hitta nått inom en snar framtid att balansera med skolan! 

Alla prov och sådant är på uppfart och söndag ska jag verkligen försöka att spendera dedikerat till att plugga! Om jag inte blir distraherad av denna bok jag köpte:
 
Jusste! Jag gjorde en avfärging och en omfärgning av håret! Blev en mer orange ton och min hårbotten är typ gul! ÄLSKAR DET!!

Processen:

Några bilder från en mysig promenad vi hade:
 
Cheers

Kommentarer
Postat av: Sis

Vafan på med värmen!!! Man kan bli riktigt sjuk, lunginflammation och grejer! Kamma till er!

2013-11-14 @ 08:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0