Early birds

Musikalnörden i mig ÄLSKAR att bo i London. Nu imorse så köade vi för biljetter till musikalen WICKED (2 timmar) som jag såg i London med min älskade fruga för några år sedan, och nu är de dags igen! Verkligen en av de bästa musikalerna någonsin! Nu fick vi sitta längst fram för c 300 kr, de är INGENTING för de platserna vi fick. Inte 5 pund kanske som till Matilda, men Wicked är ju lite mer etablerad än Matilda.. såå... 

Jag lägger hellre pengar på Musikaler än mycket annat, så en gång i månaden ska jag försöka se en liten musikal. Tror att nästa vi ska ge oss på är We will rock you. Men jag får berätta om upplevelsen efteråt. 

 


Cheers
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0