Musikalen Matilda

Hej, nuu var de ett tag sen jag skrev igen och en hel ny skolvecka har gått. Jag känner verkligen att jag gillar utbildningen och jag har fått några fina vänner här. Förutom de så har jag några fina vänner som redan bor i London. De är sjukt att detta är platsen jag bor nu, det börjar sakta men säkert sjunka in nu och de känns fint. 

Imorse var jag, Kajsa och Maria uppe tidigt för att köa för 3 av de 16 biljetterna till musikalen Matilda. När den kom ut för några år sedan vann den alla priser så vi är fett excited för JA, vi fick dem! Så nu håller jag på att fixa mig för en fin kväll med musikal och allt som hör till. 

Hoppas ni alla har de bra hemma i svea, tiden går så fort och snart är jag hem igen till jul! 



Cheers
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0