Tokiga vardag

Hejhej, nu är skolveckan igång igen och massa roliga saker händer! Sitter nu på ett starbucks och väntar på ett möte ang skolands A&R team börjar då jag tror vi skulle lyssna på skolans elever som skickat in bidrag till att vara med på något vi kallar the 7 sessions. De är ett event där 2-3 band får spela sin egna musik framför massa människor i branshen. Ska bli riktigt roligt och är glad över möjligheten att få vara med på detta. Varje termin väljs nya människor från business eleverna till att vara med och denna termin är jag med. Lite nervös är jag eftersom jag inte har någon direkt erfarenhet, men när jag sökte skrev jag att jag främst av allt ville lära mig så jag hoppas de har översende med det. 

Men ikväll ska vi till Svenska Kyrkan och kolla på Sverige-Tyskland så det blir skojj det med, det brukar alltid bli ganska stor grej av de vad jag förstått och att många svenskar möts upp där. 

Men annars har jag inte så mycket roligt att berätta som är relevant just nu. Hoppas ni alla har de bra. 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0