Update of the school week

Hej, så himla mycket nya intryck flyger runt i mitt huvud och jag har nästan tagit mig igenom en skolvecka! Vi har inte gjort jättemycket på våra lektioner ännu, mest hållit disskutioner, presenterat oss själva och fått insikt vad alla kurser innebär. Jag kommer läsa detta år: The fundamentals of business, label project, event management, the music landscape, artist management och physical and digital marketing. Allt är superintressant men de är otroligt mycket och man känner redan pressen, 3 dagar in! Alla verkar så otroligt talangfulla och så insatta och jag känner mig redan efter. Men nu kör vi!!

Utöver lektionerna som inte är så många under veckan har vi efter skola aktiviteter som tex vi jobbar på skolans record label där vi bla ska fixa ALLT som har att göra en skiva (som elever på skolan får göra audition till). Vi har redan fått höra om otroligt många event vi ska ha hand om så de är riktigt exciting samtidigt som de gör mig livrädd! Men vad har jag att förlora? De är bara att göra sitt bästa och kämpa hårt. Vår skola har otroligt hög sucess rate och en av eleverna i årskursen över mig jobbar nu som A&R på warner bros music. Helt insane!

Cheers!

Kommentarer
Postat av: Sis

You can do it, heja!!!

2013-10-03 @ 20:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0