Lovely London

Hej, igår var vädret helt underbart här i London, så jag och 3 tjejer jag umgåtts en hel del med bestämde oss för att ta en promenad in till Hyde Park. Ashärligt och man fick verkligen se London, skitkul att se alla fancy områden. Efter en promenad på kanske 1 h och en kvart var vi inne och tog oss vidare till Portobello market i Notthingill och kollade runt och åt våfflor. Var en urmysig dag! På kvällen gick jag och en av tjejerna, Louise, på bio och såg We're the millers. Superrolig. Sen gick vi hem till mig och snackade samt drack massa vin. En toppen fredag helt enkelt. 

 
 
Idag har jag vart inne och lämnat ett viktigt papper till skolan (som börjar på måndag, yikes), fixade ett starbucks kort samt fick mig min ÄLSKADE pumkin spice latte, verkligen en ASgod latte. På hemvägen gick jag förbi marknaden som är nära mig och köpte jordgubbar för 1,50 pund som jag ska festa på ikväll. Nu tvättar jag lite och kollar på Sherlock Holmes serien. Så roligt att se den utspelas i London. Så verkligen en lungn dag. Känner mig lite uttråkad atm, men what to do? 

Cheers

Kommentarer
Postat av: Sis

Vilken härlig dag :)

2013-09-29 @ 09:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0