SCHOOL

Hej, de senaste dagarna har vart ganska slöa. I söndags var vi på Camnden Market och gick runt, FAN va stort de är... känns inte som man är i London längre. Hittade ett snyggt linne med The deathly hallows symbolen på, haffade den direkt! Efter de åkte vi hem chillade och åkte sedan vidare och satte oss på en pub och chillade. Min tatuering jag gjort har läkt fint nu också, bevis finns nedan!



Idag var de ju första SKOLDAGEN också, wie! Min första och enda lektion för dagen började klockan 9.00. Herregud, hade inte gått upp så tidigt sen jag jobbade hemma på kära HSB. Men de gick bra. Sov lite oroligt på natten men gjorde inget, var för excited! Men första skoldagen gjorde mig ganska besviken faktiskt. Vi skulle ha fundamental of business men de enda vi gjorde var att en och en gå upp på scenen och presentera oss själva. Och that was it!!! Hela lektionen!!! Men de blir väl bättre hoppas jag! Läraren verkade jätteerfaren och snäll men jag är ÖVERTAGGAD och vill bara plugga plugga plugga! Så som sagt, blev besviken på att vi inte fick någon uppgift. HAHA! Men imorgon har jag event management och jag har stora förhoppningar på denna lektion! Jag menar, just nu är de ju just DET jag vill hålla på med. Så önska mig lycka till!

Så här såg jag ut första dagen i skolan:


Cheers
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Bertilsson

Kul att du trivs i London Ida! Åh gud vad pepp du verkar vara på att komma igång i plugget ;) Men mitt tips blir ändå att njuta av lite lugnt kom igång-plugg. Fortsätt utforska London och ta det bra!

Svar: tack sandra!! :D hoppas allt är bra! :D
Ida Ahlbom

2013-10-01 @ 07:51:08
Postat av: Anonym

Snygga Frugan! ;) Hahaha du är så skön med ditt pepp kring plugget, jag looovar dig att tids nog så kommer du hinna sakna att inte plugga också ;) <3

2013-10-01 @ 12:36:06
Postat av: Sis

Snygg du var första dagen i skolan! Puss från mig och bejjbi Schnappi <3

2013-10-01 @ 15:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0