Sunday morning

Hello y'all!!! Började dagen med en liten prommis runt i området! Blev glatt överaskad då jag hittade en mataffär som var MYCKET närmare än de jag handlat på innnan! yay! Blev att handla lite där på hemvägen. Hittade massa andra resturanger och cafén och sådant.. fett fint område! ME GUSTA! 

Kom hem efter de och sitter fortfarande i mina äckel kläder men jag har fan städat vårat badrum... de är väl nackdelen att bo med killar att badrummet konstigt nog blir fan äckligare än när de är endast brudar boendes. (eller är de bara jag som tkr de?) Men hör och häpna, I don't really mind städa här hemma... haha mamma sätter nog i halsen nu. <3. Men haha de är i alla fall jag och en till av killarna som städar... men den tredje kommer väl ikapp förhoppningsvis... mohaha. Rumskompisar <3. Men de är fan tur att de är nice iaf. Vi kommer bra överens hittills. Så här kan en vanlig morgon se ut:
 
 
Imorgon har jag i alla fall min induction day! yikes! Men blir väl till att få schema och träffa lite peeps. Will let you know more about it when I'm done with it. Men nu söndags slöa, och ja, JAG MÅR BÄTTRE!! I kick this colds butt! 


CHEERS!

Kommentarer
Postat av: Jean

Härligt och höra att du har det gott!!! kram Jean

2013-09-24 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0