Update

Hejsan, nu har flytta in stressen släppt känns de som och jag kan äntligen andas ut.  Tyvärr har jag varit JÄTTEDÅLIG på att ta bilder men ska bli bättre, lovar! Sov första natten själv nu då... mamma åkte hem igår och de var jättesorgligt men som sagt... de är inte så långt hit och jag kommer ju hem igen till jul! :) 

Jag och mina rumskompisar kommer jättebra överens hittills och deras föräldrar är här på besök idag så de är roligt att träffa dem också. De hade med sig massa kakor och sånt gott, mums!! Annars har jag inte gjort så jättemycket idag.... kommer nog inte göra så mycket heller... haha. 

Träffa Lina imorse och vi åkte till en marknad i notting hill och kollade, mysigt var de. Drack en kaffe i höstvädret. Sen hittade vi en buss som åkte nästan direkt till oss, så fick visa vart jag bodde. Sen satt vi bara och kolla upp Harry Potter warner bros tour som vi vill till. 

Men ja, bilder var de.. Ska bli bättre!! 

Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0