Au pair livet 2 år senare

Jag har många gånger sagt att åka iväg som Au Pair är bland de bästa jag gjort, och cirka 2 år senare är de fortfarande sanning. Jag har fått så mycket utav att våga åka och de sakerna får jag ännu idag. 
Om cirka en halvtimma ska jag börja röra mig mot Heathrow för att hämta upp min värdsyster, min värdsyster som är ett år yngre än jag, som fick i julklapp av min värdmamma att åka och hälsa på mig! Så snart är min kära Liz här i London med mig i 10 dagar och jag känner verkligen på mig att vi kommer ha de kul! 
Listan av saker hon vill göra är lång, de var min också när jag flög till USA. Detta är första gången, förutom till Mexico, som hon är utanför USA. Det tycker jag är otroligt ballt!  Det är sorgligt att mina närmaste vänner är så utspridda över världen, men de är så otroligt roligt när man får träffa dem igen! 

Ni får en update när mitt yrväder åkt tillbaka till Minnesota. Men de är inte långt kvar tills vi ses igen efter vi sagt hejdå, i Juni åker ju även jag tillbaka till USA. Hipp Hura, underbara liv! 

 
 

Cheers
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0