Back in London

Hejsan Svejsan, nu är jag tillbaka i kära London. 
3 veckor i Sverige gick alldeles för fort, men jag älskade varje sekund av de. Jobbade massor, skrattade massor, spelade spel, firade alla högtider och bara njöt! Tyvärr han jag ej bli moster, men får åka hem igen en snabbis snart för att möta mitt efterlängtade systerbarn snart! 

Flygresan fick bra förutom lite turbulens och snuvig näsa, kom hem runt 11.30ish pm och somnade väl runt 1 am skulle jag tro. Inte bra, men de gjorde inte så mycket, kom upp hyffsat piggt morgonen därpå för skola! Blev fundamentals of business som vi blev inkastade i och de var så roligt att träffa alla igen. Därefter åka jag hem och åt lunch, städade lite och åkte sedan till shopping mallet Westfield med Kajsa och Louise. Som man saknat dem! Blev lite små shopping och sedan tidigt middag för att sedan ÄNTLIGEN se Frozen! Åh så bra film, bästa av Disney sedan Tangled! Sitter och lyssnar på soundtracket nu, åh så bra! 

 
Kom hem och städade lite mer och nu ska jag ta en dusch och förbereda mig för min intervju för ett internship imorgon! Önska mig lycka till! 

Cheers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0